Collectible kaartspel A collectible kaartspel (CCG), ook bekend as 'n handelspos kaartspel (TCG) of aanpas kaartspel. is 'n spel gespeel word met behulp spesiaal ontwerpte stelle speelkaarte. Terwyl handel kaarte om vir langer gewees het, CCGs kombineer die appèl van die versameling met strategiese spel wat 'n groot verskeidenheid van kaarte waarin 'n dek te bou uit utilzes. [1] Die eerste noemenswaardige voorganger aan die collectible kaartspel was die Base Ball Kaartspel wat deur die Allegheny kaart Co en geregistreer op 5 April 1904. [2] Dit is nooit aan die publiek beskikbaar gestel en geen patente bestaan vir dit wat 'n CCG. Dit deel 'n paar eienskappe met 'n CCG deurdat dit moes handel kaarte en 'n paar reëls, maar die spel was nog nooit geproduseer en die reëls van die spel onbekend bly. [3] Dit is moontlik die spel kon gewees het soos Tops Trumps plaas. [4] Gaming entoesiaste en geleerdes stem saam dat Magic: The Gathering. deur Richard Garfield ontwerp en uitgegee deur Wizards of the Coast in 1993, is die eerste CCG ooit geskep. [5] [6] [7] Dit word beskou as die mees gewilde van enige collectible kaartspel om na vore gekom het. Baie ander maatskappye het probeer om dit na te volg, met 'n paar noemenswaardige suksesse insluitend Yu-Gi-Oh !, Pokémon, World of Warcraft, en legende van die Vyf ringe. [8] Baie ander speletjies het met beperkte sukses en het sedertdien gesterf, onder wie Star Wars, Lord of the Rings, die Midde-Aarde, Netrunner, Vampire: Die ewige stryd, en vele ander wat min of geen sukses gehad. Spel 3D% 3D "/% Edit Elke CCG stelsel het 'n fundamentele stel reëls wat die doelwitte van die spelers, die kategorieë van kaarte wat in die spel, en die basiese reëls waarvolgens die kaarte interaksie beskryf. Elke kaart sal bykomende teks verduidelik effek wat spesifieke kaart op die spel hê. Hulle het ook oor die algemeen verteenwoordig 'n spesifieke element afgelei van genre, agtergrond, of bronmateriaal die spel se. Die kaarte word geïllustreer en vernoem na hierdie bron elemente, en die kaart se spel funksie kan verband hou met die onderwerp. Byvoorbeeld, is Magic gebaseer op die fantasie genre, so baie van die kaarte verteenwoordig wesens en magiese spel van daardie omgewing. In die spel, is 'n draak geïllustreer as 'n reptiel dier mag die vlieënde vermoë het, en het gedugte spel statistieke in vergelyking met kleiner diere. Die meeste CCGs is ontwerp om 'n hulpbron stelsel waardeur die tempo van elke wedstryd in die algemeen beheer. Algemene, die kaarte wat dek 'n speler se bestaan is ook op sigself 'n hulpbron, met die frekwensie van kaarte te beweeg van die dek om die speelterrein of hand speler se word streng beheer. Relatiewe kaart krag word dikwels gebalanseer deur die aantal of tipe basiese hulpbronne wat nodig is om die kaart te speel, en pacing daarna kan bepaal word deur die vloei van kaarte te beweeg in en uit van die spel. Hulpbronne kan wees spesifieke kaarte self, of deur 'n ander manier (bv tekens in verskeie hulpbron poele, simbole op kaarte, ens). Spelers kies watter kaarte hulle dek sal komponeer uit die beskikbare poel van kaarte-in teenstelling met tradisionele kaart speletjies soos poker of VVO waar die inhoud van die dek se is beperk en voorafbepaalde. Dit laat 'n CCG speler om strategies te pas hul dek om voordeel te trek uit gunstige kaart interaksies, kombinasies en statistieke. Tydens 'n spel, spelers tradisioneel beurte speel kaarte en die uitvoering van die spel verwante aksies. Die orde en titels van hierdie stappe wissel tussen verskillende spel stelsels, maar die volgende is tipiese: Herstel - Maak seker dat al in-speel kaarte gereed vir die komende beurt. Trekpleister (s) - wat nodig is om kaarte in die hande spelers se sirkuleer. Speel kaart (e) - Gebruik die kaarte in die hand om in wisselwerking met die spel. Konflik - Die primêre metode vir 'n oorwinning in die meeste wedstryde (bestry is 'n baie gewilde tema). Gooi kaart (e) - Gooi 'n maksimum hand grootte, of moet verfris vir volgende beurt. Internet speel 3D% 3D "/% Edit Benewens fisiese kaart gespeel, het collectible kaart gespeel ook ontwikkel wat gespeel oor die internet. In plaas van die ontvangs van fisiese kaarte, 'n speler word 'n "virtuele" versameling wat bestaan slegs as 'n stel data wat gestoor word op 'n bediener. Sulke kaarte kan gekoop word (met behulp van die regte geld) of verhandel in hierdie omgewing. Titels sluit aanlyn weergawes van speletjies wat ontstaan as fisiese CCGs (bv Magic: The Gathering Online), asook speletjies wat uitsluitlik aanlyn bestaan. Die eerste aanlyn CCGs was gewyde en Kron X sowel ontwikkelde in 1997. Beide nog bestaan, die vervaardiging van nuwe uitbreidings 'n dekade later. Kron X is ontwikkel deur genetiese anomalieë, Inc. wat later ander aanlyn collectible kaart-styl speletjies wat gebaseer is op gelisensieerde inhoud ontwikkel. In sommige gevalle, is 'n nuwe element by die CCG - die aanlyn-kaart spel gewyde sluit beide 'n spel bord, en animasies vir elk van sy spel. Die NOKs. Aan die ander kant, bied praat figure en aksie-arcade game speel. In 'n ander geval, die oog van die opstanding. 'n CCG wat is gekombineer met 'n Playstation 3 spel, bring nuwe innovasie met die CyberCode matriks tegnologie. Dit laat werklike kaarte gekoop in die winkels te geskandeer met die PlayStation Eye en in die spel gebring met 3D wesens, animasies, spel animasies, ens vertoë. Dit is gespeel oor die PlayStation Netwerk. 'N Verwante konsep is dié van sagteware programme wat toelaat dat spelers om CCGs speel oor die internet, maar sonder om op 'n sentrale bediener of databasis. Wanneer gebruik te maak van sulke sagteware, hoef spelers nie (werklike of virtuele) kaarte te koop, en is in plaas vry om enige dek hulle wil met behulp van die kaarte deur die kliënt sagteware te skep. In sommige gevalle, hierdie programme het beperkte reël afdwing enjins, terwyl ander heeltemal staatmaak op spelers om die komplekse interaksies tussen die kaarte te interpreteer. Sommige van hierdie sagteware pakkette eintlik ondersteun die speel van meer as een virtuele kaartspel; byvoorbeeld, is Magic Workstation oorspronklik ontwerp om Magic speel. maar kan tegnies ondersteun addisionele speletjies sowel. Die stelsel vir aanlyn spel wat die grootste verskeidenheid van speletjies ondersteun is CCG Workshop. Offers sluit baie speletjies kopiereg wie vervaardigers is nou bankrot, veral Decipher se Star Wars Aanpasbare Kaartspel en Voorrang se Babilon 5 Collectible Kaartspel. Verspreiding 3D% 3D "/% Edit Spesifieke spel kaarte meestal geproduseer in verskillende grade van skaarsheid, oor die algemeen aangedui as 'n gemeenskaplike (C), ongewoon (U), en skaars (R). Sommige speletjies gebruik alternatiewe of bykomende benaming vir die relatiewe rariteit vlakke, soos toesig. ultra-. of eksklusiewe Rares. Spesiale kaarte kan ook slegs beskikbaar deur middel van promosies, gebeure, of verlossing programme wees. Die idee van rariteit leen 'n bietjie van ander vorme van collectible kaarte, soos bofbal kaarte. maar in CCGs, die vlak van rariteit dui ook die betekenis van effek 'n kaart in die spel, dit wil sê in die algemeen die meer kragtige n kaart is in terme van die spel, hoe groter is sy rariteit. 'N kragtige kaart waarvan die effek is onderskat deur ontwerpers die spel se mag toeneem in rariteit as gevolg van die gevolge; in latere uitgawes van die spel, kan so 'n kaart se vlak van rariteit verhoog om sy beskikbaarheid verminder om spelers. So 'n kaart kan selfs heeltemal verwyder word uit die volgende uitgawe, om die beskikbaarheid en die uitwerking daarvan op die spel verder te beperk. Die meeste collectible kaart gespeel versprei as verseël pakke met 'n subset van die beskikbare kaarte, baie soos handel kaarte. Sommige van die mees algemene verspreiding metodes is: Voorgereg stel - Dit is 'n inleidende produk wat genoeg kaarte bevat vir twee spelers en sluit instruksionele inligting vir die spesifieke spel. Ten einde die leerproses bespoedig, is die kaart inhoud tipies vaste en ontwerp rondom 'n tema, sodat die nuwe spelers kan begin speel dadelik. Toernooi of voorgereg dek - Dit bevat genoeg spel kaarte (gewoonlik 40 of meer) vir een speler. Dit bevat gewoonlik 'n ewekansige seleksie van kaarte, maar met 'n paar basiese elemente sodat dit speelbaar van die begin af kan wees. Tema dek - Die meeste CCGs is ontwerp met opponerende faksies, temas, of strategieë. 'N Tema dek bestaan hoofsaaklik uit kaarte wat goed sal saamwerk en is tipies nie-ewekansige. Booster pakke - Hierdie metode van verspreiding is die meeste soortgelyk aan handel kaarte as die pakkies bevat 'n ewekansige seleksie van ongeveer 8 tot 15 kaarte. Patent 3D% 3D "/% Edit Wizards of the Coast hou Sjabloon: VSA patent op die handel kaart gespeel. Die patent. geliasseer in Oktober 1995 en verleen in September 1997, dek: Spele gepubliseer in die vorm van handel kaarte. Spele waarin 'n speler kies 'n versameling van verhandelbare elemente en gebruike wat stel om te kompeteer met ander spelers. Sekere aspekte van die spel oorspronklik ontwikkel vir Magic: The Gathering. soos "afluister" 'n kaart om dit aan te dui is tydelik uitgeput. As 'n houer van die patent, Wizards of the Coast het versoek dat alle handel kaart spel uitgewers lisensie die beskryf in die patent, gewoonlik vir 'n tantième fooi gebaseer op totale verkope meganika. [9] In Oktober 2003, Wizards of the Coast geliasseer pak teen Nintendo en verwante maatskappye in VSA Distrik Hof in Seattle kort ná sy verspreiding ooreenkoms verstryk. Die pak beweer, saam met ander eise, wat die Pokémon Trading Card Game inbreuk maak op patent die maatskappy se. [10] In Desember van daardie jaar, die partye vestig hulle in die geval van onbekende terme. Lisensiëring 3D% 3D "/% Edit Terwyl spel temas soms is gebaseer op besit of heeltemal oorspronklike intellektuele eiendom. Dit is dikwels die geval dat speletjies maak gebruik van bestaande derdeparty-fiktiewe karakters of wêrelde. As die maatskappy die vervaardiging van die spel beskik oor die regte tot die spel wêreld en kunswerk, dan is die spel is 'n eie spel. As 'n ander entiteit besit die karakters en / of wêreld, dan is die spel is gelisensieer van daardie maatskappy. Enige sodanige lisensie-ooreenkomste het 'n begin - en einddatum, wat dit moontlik maak vir die lisensie verval of beweeg tussen maatskappye met verloop van tyd. Die voordele van 'n gelisensieerde collectible kaartspel die volgende insluit: Outomatiese toegang tot bestaande karakters, konsepte, en kunswerk. Noem erkenning en ingeboude fan base. Gesamentlike promosies tussen die twee betrokke maatskappye. Die nadele sluit in: Verlaagde winsgewendheid te danke aan lisensiëring fooie. Potensiële verlies van lisensie na 'n tyd, maak die toekoms uitbreidings onmoontlik. 'N Voorbeeld van 'n gelisensieerde spel is die Buffy the Vampire Slayer Collectible Kaartspel uit telling Vermaak. gebaseer op die TV-reeks. Terwyl hierdie titel finansieel suksesvolle mag gewees het, telling verloor die Buffy lisensie in Januarie 2004 te vroeg eindig wildproduksie. Dit verhoed ook telling van die vrystelling van die spel in die Verenigde Koninkryk, soos met die Dragon Ball Z Trading Card Game. Hoewel dit nie verhoed vindingryke individue van die invoer van buitelandse weergawes en verkoop dit net so goed. Geskiedenis 3D% 3D "/% Edit Sjabloon: off-topic Sjabloon: Refimprove Die genre van kaartspeletjies na vore gekom in die Verenigde Koninkryk in die middel van die agtiende eeu, met kaarte wat ontwikkel as 'n opvoedkundige hulpmiddel. Teen die vroeë 1800's, was daar speletjies soos The Historiese spel van Griekse geskiedenis. wat geskep is deur John Wallis, een van die bekendste speletjies vervaardigers van die laat agtiende tot vroeë negentiende eeu. Hierdie kaarte soos baie ander, maar in swart ink en hand agterna gekleur. Dit was eers in die 1860's, toe John Jaques Ltd besluit om twee nuwe speletjies van groteske karakter kaarte uit te bring, suiwer vir vermaak wat kaart gespeel opgedoen 'n verhoogde gewildheid. Hierdie was gelukkig Gesinne en Snap genoem en is in Wonderland-faam getrek deur John Tenniel van Alice. Eers die rug van hierdie kaarte is plain maar ná 'n paar jaar 'n ingewikkelde patroon is bygevoeg, om weg te steek op punte van vuil hande en oor gebruik. Hierdie kaarte bewys so 'n gewilde kantlyn wat binnekort meer speletjies om die steeds groeiende lys gevoeg. Dit was nie lank voordat ander maatskappye begin volgende hul voorsprong insluitend Thomas De la Rue Ltd, en 'n Collier Ltd twee van die voorste speelkaart vervaardigers van die dag, en so die genre van kaart speletjies is werklik gevestig. Sommige speletjies is ontwikkel om voordeel te trek uit die belangrike nuus van die dag, neem soos die gevierde hofsaak in 1871-1872 van 'n man wat beweer dat hy die vermiste Sir Roger Titchborne, erfgenaam van 'n groot familie fortuin wees. Moet nooit 'n maatskappy om 'n geleentheid te mis, byna onmiddellik Jaques uitgekoop n spel genaamd "Wie is Sir Roger".Most van die kaart vervaardigers oorspronklik verkoop skryfbehoeftes, inderdaad die wedstryde is in Stationers eerder as speelgoed winkels verkoop, maak dit beskikbaar vir almal en 'n beroep van geslag tot geslag. In die 1890's Johnstone Brothers (Harbourne) Ltd, beter bekend as Chad Valley, begin die vervaardiging van kaart speletjies soos die Roberts Brothers van Gloucester onder die naam Glevum Toys. In 1903 begin H. P. Gibson op die internasionale kaart Co met een van sy eerste wedstryde om "die nuwe spel van Peter Pan", soos J M Barrie se spel Peter Pan was al die woede op die oomblik. Selfs nadat hy die Internasionale kaart Co in 1919 verkoop het om De la Rue se, hy het nog 'n nuwe maatskappy, HP Gibson seuns wat nog baie sterk staan vandag maak Kaartspeletjies en jigsaws. The nuwe ekonomiese realiteite aan die einde van die Eerste Wêreldoorlog sien die sluiting of samesmelting van 'n paar van die ou kaart maatskappye as gevolg van 'n gebrek aan personeel en belegging. Intussen is in Beiere, net buite Nuremberg die klein Duitse firma van J. W.Spear Seuns begin verkoop speletjies wat daarop gemik is die Verenigde Koninkryk en Engelssprekende markte. Hulle het hul moderne fabriek met behulp van stoom aangedryf masjiene in 1899. Duitsland geopen teen die tyd was die speletjies hoofstad van die wêreld en hul wedstryde is gemaak in Duits, Frans, Nederlands en Spaans sowel as Engels. Maar dit was nie tot 1932 dat hulle die opstel van 'n klein fabriek in Enfield, Middlesex (Verenigde Koninkryk) rondom die verlammende toename in invoerbelasting te kry. Dit was gedurende die laat 1920's en vroeë 1930's dat Chad Valley begin die vervaardiging van Disney Mickey Mouse speletjies vir die Britse mark, en net daarna, in ongeveer die middel van 1930, Castell Brothers (wat tot dan boeke gepubliseer) begin die Pepys reeks kaart speletjies. Een van hul eerste kaart gespeel word "Mickey se pretpark" met beroemde muis Disney se en sy friends. Also omtrent sulke tyd Amalgamated Press wat geproduseer jaarplante se kinders gevorm Waddy Productions om Kaartspeletjies soos "Spelling Bee" en "Fleet Street" na vore te bring. In 1934 Waddingtons gekoop die bordspel vervaardigers hul eerste kaartspel "Lexicon", die eerste van vele kaart games. Business is bloeiende vir al die kaart spel vervaardigers maar donker wolke was dreigende oor Europa. Trouens, met die aanloop tot die Tweede Wêreldoorlog, is samelewings vrese weerspieël in hul Kaartspeletjies wat lyk na 'n meer militaristiese sy beurt, met speletjies te geneem het soos Boom Brand se "Konvooi" en Pepys "Engeland Verwag". Aan die begin van die oorlog, toe alles gereed vir die oorlog produksie, baie mense in die regering wou die vervaardiging van speelkaarte stop, want hulle het dit gesien as 'n vermorsing van tyd en hulpbronne. Dit was die bekende Winston Churchill self wat teen hierdie aangevoer. Het jy al ooit 'n man met die gemeenskaplike touch, het hy verklaar dat dit nie speelkaarte tydens hul breek en van diens af ure sou verligting die stres en ontspan die diens en burgerlike bevolkings. Dit het gelei tot 'n uitstel vir die kaart vervaardigers en die skepping van baie tema speletjies soos "oorlog vliegtuie". "Blackout" en "Victory". Baie speletjies is uitgedink in hierdie tyd met groteske karikature van die vyande se leiers. Sommige vervaardigers soos Jaques, het 'n stap verder aktief te help met die oorlogspoging deur wegkruip kaarte en geldeenheid in die verskillende speletjies wat hulle deur die Rooi Kruis gestuur om krygsgevangenes hul ontsnapping help. Sodra die oorlog geëindig baie fabrieke het teruggegaan na hulle vrede tyd aktiwiteite en met die baby boom van die laat 1940's en 50's, gou het 'n nog groter mark as ooit vir hul kaart gespeel. Met die televisie en teater steeds meer gewild 'n ander groep van kaart speletjies verskyn op grond van bekende karakters van die klein en groot skerm. Een van die eerste om te verskyn, was 'n "muffin" spel deur Pepys basis op se die gunsteling kinders TV show met 'n muil marionet en sy vriende. Hulle verskyn ook baie Disney Kaartspeletjies gebaseer op die verskillende films wat gedurende hierdie tyd het. In teenstelling hiermee het die Amerikaanse kaartspel bedryf begin om 1840 se met W. S. B. Ives van Salem, Massachusetts. Een van die eerste aangeteken speletjies is die verbeterde en geïllustreer spel van DR. Busby is gepubliseer deur W. en S. B. Ives. en uitgevind deur Mej Anne W. Abbott van Beverly, Massa. in 1843. Net 'n dekade later, in 1852 een van die eerste kruis merchandising pakke kaarte tot stand gekom het toe hulle het 'n spel wat gebaseer is op die beroemde roman Harriet Beecher Stowe se Uncle Tom's Cabin. Deur die 1860's het hulle mededingers in McLoughlin Bros, Inc. gebaseer in New York wat kunstenaars gebruik op 'n eenvoudige produksie lyn hand kleur in die lyntekeninge van hul kaarte. Net 'n bietjie na hierdie, Milton Bradley van Springfield, Massachusetts litograaf deur die handel, begin die vervaardiging van 'n paar wedstryde. Die mees suksesvolle van wat was die geruite spel van die lewe, 'n letterlike sak grootte spel wat selfs rondom die Amerikaanse Burgeroorlog soldate gedra. Dwarsdeur die ekonomiese depressie wat die burgeroorlog gevolg, Milton Bradley ook opvoedkundige speelgoed en speletjies vir skole, asook gesinne ontwikkel. Dit was in die laat 1860's dat Elisa Selchow gevorm bv Selchow Co in New York en besef toestemming te bemark PARCHEESI, die spel van Indië, wat hy handelsmerk as PARCHEESI in 1874. In 1880 die naam van die maatskappy is verander na Selchow Righter toe Elísa het John Righter op as 'n vennoot. Intussen is in 1883 in Salem, Massachusetts, op die ouderdom van sestien, George S Parker ontwikkel sy eerste wedstryd. Toe ek in 1888, toe een van sy broers saam met die firma, Parker Brothers gevorm. Teen die einde van die eeu met massa-immigrasie en die industrialisering van die groot dorpe samelewing en smake is om te verander. Maatskappye begin gebruik goedkoper materiaal, die vervaardiging van meer gespeel, maar van 'n laer gehalte. In 1904 ontwikkel George Parker die gewilde spel van PIT gevolg twee jaar later deur rook wat gou is die voorste spel oor die hele wêreld. Na afloop van die Eerste Wêreldoorlog (soos in die Verenigde Koninkryk) baie klein maatskappye gevou en in 1920 McLoughlin Bros Inc is oorgeneem deur Milton Bradley. Later in die 20s, nuwe maatskappye op die toneel verskyn, insluitende Raadsheer-Fairchild (All-Fair) in New York en Whitman in New York gereed om kontant in op die nuwe rage vir enigiets oor motors, die nuwe historiese ontdekkings van die dag en die nuwe innovasie van die vlug. Dit was eers in 1932 dat speletjies maatskappye begin om die knippie van die depressie voel, selfs as die meeste van hulle was veilig, want die speletjies redelik goedkoop was en al die familie kan speel. Tydens die Tweede Wêreldoorlog is baie fabrieke het oor die oorlog tyd produksies en die speletjies wat geproduseer was hoofsaaklik patriotiese. Na die oorlog het die speletjies maatskappye hulself veg 'n ander soort oorlog, een teen die nuwe idee van die televisie. Gesinne rondom die televisie eerder as om speletjies te speel. Slegs die groter vervaardigers kon die advertensie fooie wat die televisie maatskappye gevra bekostig. Baie van die kleiner maatskappye het onder en deur die vroeë 1980's al hoe groter maatskappye is oorgeneem deur Hasbro geneem en die name Milton Bradley en Parker Brothers is nou net afdelings van hierdie groter maatskappy. Verwysings 3D% 3D "/% Edit Sien ook 3D% 3D "/% Edit COLLECTIBLES Die insameling Dinge is pret TV-programme oor versamelaars en hul seldsame vonds gemaak versamel en jag vir waardevolle dinge al die woede. Versamelaars en entoesias vind nuwe dinge in te samel in die solder, by die vlooimark, in ou skure en op eBay natuurlik. Daar is geen beter tyd as nou om te begin te versamel. Vir almal in die versamelstukke mark, eBay het talle seldsame en een-of-a-child items. memorabilia Memorabilia sluit versamelstukke wat verband hou met 'n persoon, organisasie, gebeurtenis of media. eBay het 'n massiewe seleksie van collectible memorabilia aanlyn. Memorabilia items kom in baie verskillende toestande van uitstekende toestand speelgoed om skaars, eerste-uitgawe boeke. Vind alles wat jy is op soek na op eBay. gewilde Collectibles Versamelaars van alle ouderdomme is lief vir om alles van seldsame munte om seëls te versamel. Gewilde collectible produk kategorieë op eBay sluit kuns, boeke, messe, swaarde, seëls, militaria, vintage versamelstukke en antiek. Vir nostalgiese versamelaars, daar is Coca-Cola versamelstukke, film rekwisiete, collectible speelgoed, en nog baie meer. Gamers kan vintage speletjies van Atari of Sega vind. Film liefhebbers kan oesjaar movie posters, Star Wars speelgoed of Disneyana vind. Trading Cards Versamelaars soek bofbal en ander sport kaarte van die top handelsmerke soos Top Deck, Fleer, en Ultra kan dit alles vind op eBay. Onthou 'n getekende stuk sport memorabilia soos 'n handel-kaart is net so goed soos die verifikasie van die item ontvang het. Wees seker dat jy check die verkopers graderings en die verifikasie bron vir enige sport kaart of handel kaart wat jy kan koop. En moenie vergeet dat die toestand van 'n kaart is belangrik om die waarde daarvan as well. begin versameling Rond jou versameling op eBay of duik in die stokperdjie van die insameling en te begin. Jou volgende vonds kan wees in die solder, in die skuur, of op eBay! Dit is alles hier.
No comments:
Post a Comment