Hoofstuk 12 Artikels Watter tipes kursusse bestaan? Wat doen jy mense op te lei om te doen? Hoekom moet jy 'n opleidingsessie ontwerp? Wie moet jou oefensessie ontwerp? Opleiding vind plaas op verskillende maniere in ons organisasies elke dag. Die hoof van 'n nuwe tiener swangerskap voorkoming groep kan opkyk inligting op die internet om te leer hoe om aansoek te doen vir nie-winsgewende status; dis opleiding, van 'n soort. Haar assistent kan nuwe werknemers en vrywilligers wys hoe om nuwe rekenaarsagteware te gebruik. Die organisasie kan later bring in 'n kenner op Spaans kultuur, om te help gemeenskap organiseerders leer om beter uit te reik na die lede van die plaaslike Spaans gemeenskap. En later in die lewe van die organisasie se, is dit dalk begin hardloop jaarlikse daglange retraites vir area onderwysers bespreek hoe hulle seksualiteitsopvoeding in hul klaskamers te verbeter. Al hierdie voorbeelde vorm opleiding, ook. So algehele, opleiding is 'n baie breë onderwerp. Dit kan die volgende insluit leer op byna enige onderwerp in byna enige manier. Ons fokus in hierdie afdeling sal wees op opleidingsessies waarin mense mekaar leer. Ons sal gaan met opleiding van alle lengtes, van 'n vinnige twee-uur rekenaar opleidingsessie aan iemand wat oor 'n paar weke plaasvind. In die volgende paar bladsye, sal ons loop jy deur al die vroeë stappe in die ontwerp van 'n opleidingsessie. Ons begin met 'n beter blik op wat opleiding is, waarom jy dalk wil 'n opleidingsessie skep, en wat dalk die beste groep mense om dit te ontwerp wees. Ten slotte, sal ons help in die ontwikkeling van die inhoud en doelstellings van jou oefensessie aanbied. In die algemeen, sal hierdie artikel jou help om die inhoud van jou oefensessie ontwerp - 'n proses wat in die komende weke en maande voor jou oefensessie. Die volgende afdeling sal jou deur die logistiek van die lewering van die sessie self - wat jy doen in die twee of drie dae voor die opleiding. tydens die opleiding self, en as opvolg. 'N waarskuwing: Die ontwerp van 'n opleidingsessie is harde werk, en as dit goed gedoen, kan dit uiters lonend wees. Voordat jy begin, maar maak seker daar is nie reeds 'n opleiding-formaat bestaan dat jou organisasie kan leen of gebruik groothandel. Byvoorbeeld, het die Amerikaanse Rooi Kruis uitgestippel sessie formate vir sy oefensessies, soos noodhulp of besig om 'n MIV / vigs-opvoeder. Verder, as jy nie 'n formaat wat jou behoeftes presies pas te vind. oorweeg aanpassing een op 'n manier wat sal werk vir jou. Ons punt is dat die organisering en bestuur van 'n eerste-klas opleidingsessie is genoeg werk. Jy hoef nie aan die wiel uit te vind. As gevolg van die breedte van beide hierdie afdeling en die volgende, ons moedig u aan om te kies en keur uit die idees wat ons praat oor in die komende bladsye, in plaas daarvan om elke idee is. Op dié manier, sal jy seker wees om 'n opleidingsessie wat ideaal is vir die behoeftes van jou organisasie te ontwerp. Gereed? Dan moet ons gaan! Watter tipes opleiding bestaan? Soos ons hierbo gesê het, daar is 'n baie verskillende tipes van opleiding metodes wat daar is. Sommige van die mees algemene maniere waarop mense leer sluit in: Opleidingskursusse en werkswinkels; Kursusse geleer deur universiteite en ander organisasies; Afstandsonderrig; internskappe; On-the-job training; Oriënteringsessies; Eweknie gebaseerde metodes; Selfgerigte leer; tutoriale; en Groot professionele konferensies, konvensies, en retraites. Wat doen jy mense op te lei om te doen? Soos ons hierbo gesê het, opleiding voorkom op byna elke onderwerp wat jy kan dink. Maar vir die behoeftes van nie-winsgewende groepe, hierdie opleiding kan losweg gegroepeer in twee kategorieë. algemene opleidingsessies en missie-spesifieke opleiding sessies. In die eerste plek jou organisasie wil dalk hardloop (of deel te neem aan) 'n opleiding wat algemene onderwerpe dek. Dit is die onderwerpe wat ongeag missie jou organisasie se nuttig sal wees. Dieselfde onderwerpe word gereeld gedek deur organisasies in die winsgewende wêreld. Sommige onderwerpe waarvoor opleiding algemeen voorkom is: kommunikasie Rekenaarvaardighede Diversiteit Etiek menseverhoudings veiligheid Seksuele teistering Selfverdediging Daarbenewens, kan jy ook kies om opleiding te doen oor dinge wat spesifiek vir jou organisasie. Voorbeelde hiervan sluit in: 'N Krisis-berading sentrum kan opleiding oor hoe om raad spesifieke groepe soos kinders, mense wat selfmoord is, of slagoffers van mishandeling het; Die hulpbronne waarna u groep sy kliënte kan rig; 'N MIV / vigs-dienssentrum kan opleiding oor hoe om te verstaan en te werk met verskillende versekering draers te ontwikkel; of 'N half-pad huis vir herstellende verslaafdes kan 'n opleiding op die fasilitering van ondersteuningsgroepe ontwerp. Daar is waarskynlik byna net soveel opleiding onderwerpe, want daar is nie-winsgewende organisasies. Wat belangrik is, is om te besef wat opleiding jou groep wil ontwikkel. Hoekom moet jy 'n opleidingsessie ontwerp? Die bottom line is, die meeste organisasies ontwerp opleidingsessies wanneer hulle 'n behoefte sien, of dit nou vir meer inligting of vaardighede, wat nie gevul. Tensy jy 'n behoefte aan 'n nuwe opleiding ontwerp, jou organisasie is waarskynlik net nie van plan om die tyd en moeite wat nodig is om te skep en te implementeer 'n nuwe kursus kan neem. Nou, lede van jou organisasies kan 'n behoefte aan so 'n opleidingsessie in baie plekke sien. In die eerste plek, kan die behoefte bestaan binne jou organisasie. Byvoorbeeld, kan die direkteur van 'n groep te sien 'n behoefte vir 'n kursus in persoonlike veiligheid, veral as jou organisasie is gebaseer op 'n gebied waar baie geweld voorkom. Of, sal 'n groep wie se lede vrywilligers om wetlike advokate vir mishandelde kinders moet oplei en opvoed nuwelinge. Opleiding kan ook 'n behoefte wat jy het opgemerk in sekere groepe wees. Byvoorbeeld, kan 'n voorspraak groep vir mense met fisiese gestremdhede gefrustreerd met die mediese sorg van hul kliënte te ontvang, en bied aan opleidingsessies te voer om te help verskaffers van gesondheidsorg beter te verstaan hul spesiale behoeftes. Ten slotte, kan opleiding ook 'n behoefte wat jy het opgemerk in die groter gemeenskap. Byvoorbeeld, kan 'n organisasie bied geld bestuursvaardighede of geletterdheid kursusse vir mense met laer vlakke van opvoeding. Wanneer jou organisasie nie besluit om te ontwerp en uit te voer 'n opleidingsessie egter lede sal dikwels agterkom dat dit te doen het verskeie ander voordele. Ander redes om 'n sessie te ontwerp sluit in: Om 'n individuele opleiding wat die beste sal pas behoeftes van jou organisasie se ontwikkeling. Dit wil sê, wil jy dalk 'n opleidingsessie ontwerp wanneer bestaande strukture net nie die mosterd sny in terme van die hantering van besondere kommer jou organisasie. Ontwerp van jou eie opleiding kan hulpsentrum jou sessie om jou eie unieke doelwitte. Om te slaag op die ervaring en kundigheid van die lede van jou organisasie. Na jou groep is besig met iets vir 'n lang tyd, jy weet die truuks van die handel - wat gedoen moet word, waar jy hoeke kan sny, en wat lyk goed in boeke, maar nooit regtig werk. Die ontwikkeling van (en deel!) 'N opleidingsessie op grond van wat werk help laat ander mense in jou geheime. Om lede of vrywilligers personeel gee ondervinding in opleiding ontwerp. Dit kan 'n goeie manier om mense te help hul vertroue in wat hulle weet te verbeter en kan doen. Waarby jongmense of mense wat hulle voel is "uitgelaat" van die stelsel kan besonder lonend wees. Om personeel en vrywilligers bykomende geleenthede vir professionele groei bied. Ontwerp en aanbied van kursusse om jou personeel en vrywilligers is 'n goeie manier om dit te hou leer en belangstel. Nie net sal die lede van jou organisasie beter opgelei en meer effektief, hulle sal ook meer geneig om te bly wees. Wie moet jou oefensessie ontwerp? Oor die algemeen, sal jy 'n regverdige-grootte werkgroep wil jou opleiding te ontwikkel. While daar is waarskynlik 'n beperking van hoeveel mense moet betrokke wees by dinge vaartbelyn en volle spoed vorentoe beweeg te hou, wil jy oor ses of sewe mense vir 'n mediumgrootte opleiding. Hierdie nommer sal logies groter vir meer gedetailleerde, groter opleiding, en kleiner vir meer gefokus gebeure wees. In elk geval, die beste mengsel, as jy dit kan kry, is 'n groep wat die volgende insluit: Kenners. Dit sluit kundiges in die onderwerp waarin jy opleiding mense, en indien moontlik, 'n kenner in opleiding of volwasse leer sowel. Toekomstige leerders. Dit is die mense wat kan help om jou gegrond, en jou laat weet as jou planne is geneig om weg oor die kop van die publiek se beledigend eenvoudige, kultureel onvanpas, of nie bruikbaar vir 'n ander rede wees. Dit is egter belangrik om toekomstige leerders baie versigtig kies, veral as hulle jonger of minder opgevoede as ander lede van die opleiding ontwerp span. Veral as dit die geval is, probeer om mense wat uitgaande en nie maklik cowed deur ouer of meer opgevoede mense kies. Jy wil nie 'n goeie idees of voorstelle gelaat ongehoord omdat die persoon is te skaam of verleë om hulle te noem. Toekomstige onderwysers. Deur die betrokkenheid van toekomstige onderwysers, jy seker maak dat hulle is gemaklik met die materiaal wat hulle sal leer. Dit is ook waarskynlik dat hulle baie ander nuttige voorstelle sal hê, veral as hulle reeds ondervinding in formele of informele onderwys. Die ontwerp van 'n opleidingsessie: Meer inligting oor die mense wat jy opleiding sal wees. Die eerste ding wat jy hoef te doen is om te besluit wie jou gehoor is. Dit beteken nie net dat hul name, of die titel van die algemene groep jy opleiding sal wees, hoewel dit 'n goeie begin. As jy weet wat jou gehoor sal 'n groep tieners wees, sal jy reeds 'n roete wat jy begin af wat verskil van die pad sal wees wat jy wil neem om dieselfde inligting te, sê, 'n groep van middeljarige besigheid te leer mense. Maar net om te weet die titel van die groep is nie genoeg nie. Byvoorbeeld, sê: "Hierdie opleiding is gerig op immigrante," help, maar jy sal meer inligting nodig het. Dit is veral waar as jy of ander lede van die ontwerp-span nie veel oor immigrante weet, of jy weet nie van watter deel van die wêreld hulle vandaan kom. Die bottom line is, hoe meer jy weet oor jou gehoor, hoe beter sal jy in staat wees om hulle te leer. Indien moontlik, probeer om ten minste antwoorde vir die volgende vrae oor jou voorgenome gehoor leer. Wie gaan jy oefen? Dit beteken name, as dit moontlik was, of ten minste die spesifieke groep (jong mense, mense met gestremdhede, onderwysers, en so aan) met wie jy van plan is op die werk. Soms kan jy nie die antwoord op hierdie weet nie, maar word toegerus met 'n goeie raaiskoot. Byvoorbeeld, kan jy die beplanning van 'n klas op tuinmaak waaraan jy die hele gemeenskap verwelkom, maar ondervinding het jy geleer dat wanneer jy soortgelyke klasse te onderrig, jy is geneig om 'n groep van opgeleide middelklas vroue. Wat is hul agtergrond? Dit sluit in onderwys, godsdiens, politieke oortuigings - in kort, alles wat jy 'n bietjie vertel oor wie hierdie mense is. Wat pre-opleiding sal hulle nodig het? As daar kennis (of sertifisering) mense nodig het voordat hulle kom, moet dit baie duidelik gemaak word wanneer die bevordering van die loop. As jy van plan is om 'n groep mense op te lei wat jy ken om verantwoordelik te wees (soos die personeel en vrywilligers jy werk met gereelde, of mense wat reeds deur ander kursusse met jou gegaan het), kan jy die opsie van hulle gee lees of opdragte voor die opleiding begin. Maar in die algemeen wat jy moet 'n bietjie versigtig vir hierdie opsie. Selfs die mees verantwoordelike mense kan besige of vergeetagtig te kry. Sal sommige mense moet meer opleiding as ander? Een van die mees uitdagende aspekte van die ontwerp van 'n opleidingsprogram vind plaas wanneer jy 'n gehoor met wyd uiteenlopende behoeftes. Byvoorbeeld, kan jy die ontwerp van 'n opleidingsprogram om mense te leer om ander te leer om te lees en skryf, en het in jou gehoor 'n hoërskool-student, 'n hoërskool-onderwyser, 'n afgetrede sekretaresse, 'n priester, en 'n advertensie uitvoerende. Elkeen van hierdie mense sal verskillende behoeftes het. In uiterste gevalle, kan jy oorweeg om 'n paar oefensessies. Wanneer verskille is minder uitgespreek, dan kan jy die stuur van 'n paar inligting vir deelnemers om te lees, sodat hulle al ten minste sal dieselfde minimum basislyn kennis toe hulle daar aankom. (Dis onthou, natuurlik, ons waarskuwing van bo, dat hulle mag of nie mag dit glad nie lees nie.) Hoe kan hulle jou sien? Hierdie vraag, in die besonder, kan baie liggeraak wees. Veral as die afrigter is afkomstig van 'n ander agtergrond (etniese of klasgroep, byvoorbeeld), kan daar 'n klomp vooropgestelde idees aan beide kante van die heining wees. Lede van 'n paar groepe of bevolkings, byvoorbeeld, kan voel dat hulle nie mag praat of praat oor hul idees. Hulle kan selfs voel dat hulle nie idees van hul eie behoort te hê. Hulle kan ook voel dat dit wat die afrigter sê nie regtig van toepassing op hulle of lede van hul gemeenskap. Terwyl daar is nie 'n maklike antwoord oor hoe om te gaan met hierdie punt, 'n goeie begin is om bewus te wees van dit, en sensitief vir dit, as jy die ontwikkeling van jou opleiding. Bepaal die behoeftes van jou teikengehoor. Nou dat jy weet 'n bietjie oor jou gehoor, moet jy om uit te vind 'n bietjie oor wat hulle nodig het. Deur "behoefte," ons eintlik bedoel twee verskillende dinge. Eerstens, wat inligting of vaardighede het leerders nodig het om te weet? Byvoorbeeld, as jou groep is opleidingskollege studente om veiliger seks portuuropvoeders wees, jy kan besluit wat studente nodig het om 'n paar basiese feite oor geboortebeperking, seksueel oordraagbare siektes, basiese kommunikasievaardighede, en waar hulle kan gaan weet (of stuur ander jong mense) om meer inligting te kry. Maar hoeveel doen jou inkomende opleiers reeds weet? Wat sal nodig hê om deel van die kurrikulum wees? Tweedens, wat is logistieke behoeftes van jou gehoor? Dit wil sê, wat moet gebeur vir hulle om te loop deur die deur in die eerste plek? As jy ʼn geletterdheid klas, het jy nodig om 'n oppas beskikbaar te hê? Sal mense meer geneig om te wys as hulle 'n koopbewys vir gratis kruideniersware of 'n fliek kry? Dit is duidelik dat, sal die antwoorde op hierdie vrae baie verskillend weer vir verskillende organisasies op verskillende tye wees. Baie van die vrae sal egter dieselfde bly. Hier is 'n voorgereg lys van vrae wat lede van jou ontwerp groep wil beantwoord voordat hulle begin die ontwerp van die opleiding. Maar onthou, hierdie lys is net 'n begin. Lede wil dalk 'n dinkskrum aan die begin van hul werk om te besluit wat anders wat hulle nodig het om te weet. Hoe kompleks is die opleiding wat nodig is? Hoeveel tyd het leerders moet die nuwe kennis en vaardighede aan te leer? Is jou potensiële leerders gereed is vir die opleiding wat jy dink oor? Byvoorbeeld, sou jy nie begin met 'n basiese geletterdheid klas lees Shakespeare. Sal die studente het die agtergrond wat nodig is om te verstaan wat jy wil om te leer, of sal "pre-onderrig" nodig wees om een of almal van hulle? Wat is leer voorkeure en style leerder se? 'N geweldige aantal boeke en artikels is geskryf op volwasse leer. Sien Hulpbronne vir 'n paar goeie voorbeelde wat jy kan check. Wat aansporings mense moet kom? Aandag te gee? Kan / moet mense verdien CEUs? Indien wel, hoe sal jou organisasie gaan oor die opstel wat op? Voortgesette Onderwys Eenhede (CEUs) is 'n manier om 'n bewys of legitimiteit bied om leer deur professionele mense buite 'n tradisionele kollege kursus. Baie beroepe vereis dat professionele mense kry 'n sekere aantal CEUs jaarliks, so bied CEUs vir deelname aan jou oefensessie kan 'n ware seën vir die deelnemers, en 'n hupstoot vir u bywoning wees. Jou organisasie kan raak gesertifiseer CEUs bied vir al sy kursusse, of. makliker vir 'n enkele gebeurtenis. Die Internasionale Vereniging vir Voortgesette Onderwys en Opleiding is verantwoordelik vir die reël van certificaties. 'N nadeel aan te bied CEUs is dat dit te doen is nie vry; redelik stewige fooie is betrokke. As gevolg van hierdie, 'n ander opsie jou groep kan oorweeg is om span met 'n organisasie wat gesertifiseer is om CEUs bied, soos 'n universiteit, om die eenhede bied. Sodra jy weet wat die vrae vra, maar daar is nog die probleem van hoe om jou vrae beantwoord. Daar is baie verskillende maniere om die behoeftes van jou teikengehoor te leer. Sommige van die meer algemene maniere om dit te doen, sluit in: Vra maar net mense individueel. Hierdie opsie is waarskynlik die beste werk as jou opleiding is vir 'n klein, bekende groep, soos personeellede. Gee 'n pre-toets om te leer wat mense reeds weet. Dit is 'n besonder goeie manier om mense se kennis van die onderwerp te evalueer voor die hand. As jy 'n deurlopende opleiding, byvoorbeeld, jy kan studente gee pre-toetse op opkomende onderwerpe en ontwerp of dié sessies dienooreenkomstig verander. Die ontwikkeling van 'n behoeftebepaling opname, veral as jy wil onderwys te bied aan die gemeenskap in sy geheel Running fokusgroepe. Dit is 'n goeie begin as jy sal moet werk met spesifieke dele van die bevolking, bv Indiane of jong mans. Kyk na die omvang van behoeftes en hulpbronne van jou organisasie. In 'n ideale wêreld, kan jou organisasie wil die hele dorp te leer hoe om basiese lewensondersteuning gee, of jy dalk wil 500 mense op te lei 'n jaar om beraders en advokate vir kinders wat mishandel word. Die probleem is, die bedrag van die tyd en hulpbronne wat ons beskikbaar is selde ideaal. So, sal jou organisasie het 'n harde blik op wat beskikbaar is neem, en miskien maak 'n paar moeilike besluite. Vrae jou ontwerp groep in ag moet neem, sluit in: Hoeveel geld is beskikbaar om te betaal vir die opleiding? Hoeveel sal die opleiding koste? Watter hulpbronne is nodig? (Boeke, kamers, vraestelle, merkers, oefeninge, video's. Fasiliteite, afrigters. Die lys kan gaan op en op.) Watter bronne het jy beskikbaar het? Hoeveel tyd kan jy toeken aan hierdie opleidingsessie? Tyd bestee aan die ontwerp van 'n opleidingsessie is tyd weg spandeer van ander take wat jy mag nodig wees om te doen. Sommige organisasies wat gereeld oefensessies het huur 'n personeellid wie se enigste taak is om hardloop kursusse te ontwerp en. As dit is meer as jou organisasie kan doen, dan kan jy die toekenning 'n persentasie van 'n persoon of 'n paar mense se tyd om te sorg vir die opleiding logistiek. As jy vind dat, so hard as wat jy probeer, jy moet net nie die hulpbronne het wat jy nodig het, sal jy drie opsies het: Skaal terug die opleiding om iets kleiner en meer hanteerbaar is. Span met 'n ander organisasie of organisasies om die opleiding uit te voer. Slaag (ten minste tydelik) op die ontwerp en ontwikkeling van 'n opleidingsessie. Saam te werk met ander organisasies is 'n uitstekende opsie vir baie organisasies in hierdie situasie. Ontwikkel spesifieke doelwitte vir die opleiding. Selfs al is die stubject jy wat lyk baie vaag of intuïtief, sal jy nog steeds wil 'n konkrete manier om te meet wat deelnemers leer het. Byvoorbeeld, kan jy gee 'n seminaar oor "diversiteit in die werkplek," met 'n algehele doel om werknemers meer sensitief vir kulturele kwessies. Dit is 'n breë doel, sodat jou doel moet wees om vorendag te kom met 'n manier om dit spesifiek te meet. Wanneer jy die ontwikkeling van jou doelwitte, onthou dat hulle behoort te wees: Spesifieke - Doel moet duidelike en tot die punt wees, sonder om 'n baie ruimte vir dubbelsinnigheid. Goed: "Deelnemers moet vandag se sessie te verlaat met 'n begrip dat baie van wat ons beskou alledaagse taal is eintlik offensief om lede van verskillende etniese groepe." Nie so goed: "Deelnemers moet dink oor wat hulle sê." Meetbare - Dit kan moeiliker wees, maar dit kan baie nuttig om doelwitte wat jy kan meet in een of ander manier te ontwikkel. Dit accomplishes twee verskillende dinge: in die eerste plek, die bereiking van hierdie doelwitte te help beide afrigters en leerlinge verlaat die sessie met 'n beter gevoel van vervulling. In die tweede plek is dit ook 'n goeie manier om in staat wees om jou opleiding resultate gebruik in die toekoms toelae-aansoeke of op ander dokumente waar jou organisasie nodig het om in staat wees om te kwantifiseer wat jy gedoen het. Goed: "Teen die einde van vandag se sessie, deelnemers sal in staat wees om 'n lys van tien algemene terme of frases en verduidelik waarom hulle offensief om lede van verskillende etniese groepe." Nie so goed: "Deelnemers sal weet dat 'n baie alledaagse frases offensief aan ander kan wees." Haalbaar - World vrede sal nie oornag gebeur nie. Probeer om te dink in terme van wat realisties kan bereik word in die tyd wat jy het. Veral as dit die eerste opleidingsessie jou organisasie ontwikkel, kan jy probeer om 'n paar relatief eenvoudige doelwitte te verkry. Onrealistiese doelwitte sal almal laat betrokke gefrustreerd. Dit is belangrik om jouself vir die opstel van sukses. Goed: "Deelnemers sal probeer om meer bedagsaam in hul optrede en spraak teenoor lede van ander etniese groepe te wees." Nie so goed: "Lede van die sessie wat nou aktief leiers van die KKK sal die fout in hulle paaie sien en sluit aan by die NAACP." Ontwikkel die inhoud van jou oefensessie. Nou dat jy besluit het op jou doelwitte en doelstellings, moet jy 'n manier om dit te bereik vind. Die roete om daar te kom sal deur die inhoud van jou oefensessie, dit wil sê die materiaal en ander hulpbronne wat jy sal gebruik. Daar is drie verskillende maniere om hierdie inligting in te samel: Gebruik materiaal wat reeds bestaan. Ontwikkel jou eie opleidingsmateriaal. Gebruik 'n hibriede benadering. Beteken, gebruik jy wat reeds daar wanneer jy kan en wanneer dit pas, en jy skep jou eie as jy bestaande materiaal net nie sal sny dit. Kom ons kyk na hierdie opsies een vir een. Die gebruik van materiaal wat reeds bestaan: Daar is 'n baie materiaal wat daar is - boeke, video's, oefeninge, en so aan. Baie organisasies bereid is om jou te laat hul materiaal gratis gebruik, solank jy hulle behoorlike krediet te gee en nie wins uit die gebruik daarvan. (Die Gemeenskap Tool Box is 'n goeie voorbeeld van so 'n bron!) Baie ander organisasies bied hul materiaal teen 'n verlaagde prys amptelik aangewese nie-winsgewende organisasies, en jy dalk in staat wees om skenkings van ander maatskappye of individue te bekom. Wanneer doen jou navorsing, gaan kyk gerus na in beleid elke organisasie se gebruik van hul materiaal. Dit is duidelik dat, sal dit meer ingewikkeld wees as jou organisasie sal op enige wyse wins uit die kursusse wat jy sal leer. (En deur wins, ons nie laai om die koste van die materiaal te dek bedoel, dit is fair game.) As jy gaan vir die koste van jou opleiding, dit word baie meer ingewikkeld. Ons beveel aan vra regsverteenwoordiger vir hul mening indien u enige vrae oor die wettigheid van die materiaal wat jy wil gebruik. Ontwikkel jou eie opleidingsmateriaal: As lede van jou ontwerp span het die belangstelling en agtergrond om dit te doen, die ontwikkeling van jou eie opleiding materiaal word 'n realistiese opsie. Soos met enige ander materiaal wat jy wil gebruik, maak seker dat die onderwys en gesofistikeerdheid van jou leerders in ag neem wanneer jy dit is die ontwikkeling van. Byvoorbeeld, as jy 'n werkboek skryf, kyk na die vlak waarop jy skryf. Die truuk is in eenvoudige sonder om aanstoot jou gehoor hou nie. Onthou, word weekliks nuus tydskrifte gewoonlik geskryf omstreeks n agste graad vlak. Selfs met 'n redelik opgevoed gehoor, jy sal waarskynlik nie wil te veel verder as dit te gaan. Baie woordverwerkingsprogramme toelaat om graadvlak te kyk na wat jy skryf. En nog beter manier om jou materiaal te gaan is om dit uit te toets deur te vra ander mense of 'n potensiële studente te kyk na dit en gee jou terugvoer. Beyond die maak van jou inhoud leesbare, probeer om dit interessant te maak. Foto's, stories, videos, speletjies, en raaisels kan dieselfde inligting as 'n bladsy van die teks in swart en wit te leer. Maar dit is ook dikwels 'n baie meer interessant, wat jou leerders beteken waarskynlik onthou 'n baie meer as wat hulle andersins sou. Verskillende metodes om op te lei mense wat jy kan gebruik as deel van jou oefensessie sluit in: Lesings Rolspel skyfies flip paneelbesprekings Dinkskrum Gevallestudies dramatisering Speletjies Stories en fabels Video's 'N Paar ander praktiese wenke vir die ontwikkeling van jou inhoud sluit in: Oor die algemeen, hou dit prakties. Miskien wil jy 'n paar teorie te betrek by jou materiaal, maar gebruik te veel en jy die risiko dat jy jou gehoor. Gebruik breek en Energizers as die sessie duur vir meer as sowat 90 minute. Lig die belangrikste punte. Jy kan kies om jou leerlinge loop weg van die opleiding met volumes van inligting, en dit is goed. Maar sonder leiding, sal selfs die mees ywerige leerder verdwaal. Oorweeg voorwoorde soos: "As jy gaan net een hoofstuk lees in hierdie boek, wat dit moet wees." Of, nog beter, ontwikkel 'n opsomming een bladsy insleutel op die belangrike punte van die dag se sitting dat leerders weer daarna kan verwys en weer. Besluit op 'n formaat vir jou opleiding. Nou dat jy jou doelwitte en inhoud, is dit tyd om die stukke saam in 'n skedule sit. Wat sal gebeur eerste, tweede, derde, en so aan. Hoeveel tyd sal jy spandeer op elke individuele aktiwiteit? As een van die lede van jou oefengroep ooit 'n gegewe aktiwiteit gedoen het, probeer om iemand van buite die groep wat, wie jy 'n realistiese siening van hoe lank dit sal neem om die materiaal te dek kan gee vind. Gee jou opleiding aanbieding 'n proeflopie. Praktyk maak nie volmaak nie, maar dit verbeter beslis! Daar is ook 'n paar ander punte wat jy nodig het om te oorweeg. Eerstens, maak seker dat jy genoeg tyd skeduleer vir vrae. Ook, kan jy 'n "toevoeg" aktiwiteit beskikbaar wat maklik in die skedule kan bygevoeg word op enige tyd, in die geval 'n gegewe aktiwiteit sal nie werk nie op die laaste minuut, soos die video sterf of 'n spreker is nie beskikbaar nie. Dinge soos dit gebeur al die tyd. Wees voorbereid! Ten slotte, besluit of jy wil om 'n kopie van die skedule te stuur na die deelnemers voor die tyd, sodat hulle sal weet wat om te verwag wanneer hulle aankom. Soms wil jy dalk 'n element van verrassing gebruik in jou opleiding om dit meer aanskoulike of opwindend te maak. Perhpas jy bekommerd is dat 'n baie lang opleiding skedule deelnemers met niks daar om hulle te loop deur dit sal oorweldig. Oor die algemeen, die stuur van 'n afskrif uit 'n deurdagte, nuttige ding om te doen. Besluit wie die opleiding moet hardloop en watter opleiding hulle nodig sal hê. Kursusse word gelei deur die personeel of vrywilligers van die organisasie, of deur iemand van buite die groep. Die buitestaander is gewoonlik 'n kenner, hetsy in die veld hulle waarin hulle sal opleiding of in fasilitering in die algemeen wees. Indien die opleiding gedoen word deur iemand wat betrokke is by die organisasie? Miskien so. Die ontwerp groep moet bespreek: Het jy iemand op die personeel (of 'n vrywilliger) wat 'n kenner op hierdie gebied? Is hy bereid is om hierdie opleidingsessie organiseer? Sal hierdie opleiding neem hom weg uit sy normale take in 'n mate dat dit nie aanvaarbaar is, om watter rede? Hoeveel geld het jou organisasie het begroot vir opleiding? As jy die geld spandeer op hulp van buite, waar sal jy die geld kry? Sal iets anders ly as gevolg van dit? Is dit aanvaarbaar? As dit gaan om 'n "gewone" opleiding wees, sou 'n eksterne konsultant wees wat bereid is om 'n lid van die organisasie te leer om dit te doen? (Bv trein die afrigter.) Ander individuele faktore sal werk in die vergelyking sowel. Dit is aan die groep om die voor-en nadele weeg en besluit wat die beste vir die organisasie. Ongeag wat die groep besluit om die opleiding uit te voer, is daar geen plaasvervanger vir ervaring. Ervaring kan beteken baie verskillende dinge. Byvoorbeeld, as dit 'n opleiding wat jy weet jou organisasie sal weer en weer te gee, kan jy dalk 'n fasiliteerder wat jy weet kan die opleiding te doen op 'n herhaalde grondslag sal wees kies. Ook, kan nog 'n goeie idee wees om iemand wat reeds deur die opleiding gegaan help met die fasilitering. Nie net het hulle verstaan wat die opleiding is alles oor, hulle weet ook eerstehandse hoe dit voel om 'n leerling te wees. Vra mense nie betrokke by die ontwikkeling van die opleiding om dit te kritiseer. Ons almal kry trots thehard werk wat ons gedoen het. Ongelukkig, soms hoe nader kom ons by 'n projek, hoe minder ons regtig sien dit. Dit is hoekom dit belangrik is om 'n nuwe stel het oë kyk na jou werk. Probeer om dieselfde tipes mense wat die opleiding ontwikkel om dit te kritiseer nie, maar, so dikwels as moontlik, gebruik mense wat niks direk belê in dit het nie. Byvoorbeeld, kan jy die direkteur van 'n ander nie-winsgewende groep vra om 'n blik op dit, of iemand by die plaaslike kollege wat spesialiseer in die ontwikkeling van opvoedkundige materiaal te neem. En wie jy vra, maak seker dat jy stres wat jy wil 'n eerlike kritiek - wat jy nie net te vra vir roem. Werf deelnemers. As jou opleiding gaan wees in die huis (net vir personeel en / of vrywilligers), hierdie stap is redelik maklik. Net stuur 'n memorandum, vertel mense in die gang, of skryf dit in jou nuusbrief. Aan die ander kant, as jy wil 'n groter opleiding te doen - vir die gemeenskap in sy geheel, of vir lede van 'n spesifieke gemeenskap - dan sal jy die kwessie van werwing oorweeg sowel. Ontwikkel 'n manier om jou opleiding te evalueer. Terwyl jy in die beplanningsfase is die regte tyd om te begin dink oor hoe jy die sessie sal evalueer en hoe dit gegaan het. 'N paar eenvoudige maniere om dit te doen, sluit in: Deelnemer evaluerings, wat gevul moet word aan die einde van die opleiding. Voor - en na-toetse van die belangrikste punte gegee kan word om te sien hoeveel deelnemers geleer het. Dit is ook nuttig vir toekomstige opleiding, omdat die pre-toetse sal jou laat weet wat jou gehoor weet kom, en so sal jy in staat wees om beter te verstaan wat om te fokus op in die toekoms werk. Die ontwikkeling van 'n groepprojek aan die einde van 'n opleidingsessie is 'n goeie manier om te sien of deelnemers kan sit wat hulle geleer het om praktiese gebruik. Vier jou harde werk! As jy so ver gekry het, is jy reeds halfpad deur 'n moeilike taak. Gee jouself 'n klop op die skouer, haal diep asem, en maak gereed om te duik in die ontwikkeling kant van opleidingsessies. In Opsomming: Die ontwerp van 'n opleidingsessie is 'n baie harde werk vir almal wat betrokke is. Dit kan egter ook een van die mees lonende dinge jou organisasie doen, omdat jy onmiddellik die veranderinge wat jy gemaak het en wat mense geleer sien. Dikwels ook dat opleiding sal 'n domino-effek het en uiteindelik mense wat jy het nie eens daaraan gedink bereik. Die ontwerp van 'n uitstaande opleiding en die gebruik van al die wysheid en vakgebied jou groep verdien is tyd goed bestee.
No comments:
Post a Comment